Bognár Csaba
pályázati koordinátor
Hivatali főszám: 88/545-000 Mellék: 172
Közvetlen szám: 545-030
E-mail: bognár.csaba(kukac)vpmegye.hu
Jóna Bernadett
pályázati koordinátor
Hivatali főszám: 88/545-000 Mellék: 202
Közvetlen szám: 545-095
E-mail: jona.bernadett(kukac)vpmegye.hu
Kovács Erika
pályázati koordinátor
Hivatali főszám: 88/545-000 Mellék: 504
Közvetlen szám: 545-014
E-mail: kovacs.erika(kukac)vpmegye.hu
Lents Zoltán
pályázati koordinátor
Hivatali főszám: 88/545-000 Mellék: 156
Közvetlen szám: 545-088
E-mail: lents.zoltan(kukac)vpmegye.hu
Rauch Barbara
pályázati koordinátor
Hivatali főszám: 88/545-000 Mellék: 502
Közvetlen szám: 545-025
E-mail: rauch.barbara(kukac)vpmegye.hu
Szász Andrea
pályázati koordinátor
Hivatali főszám: 88/545-000 Mellék: 255
Közvetlen szám: 545-067
E-mail: szasz.andrea(kukac)vpmegye.hu
Projekt Iroda feladatai
Pályázatok figyelése, készítése, menedzselése:
- A vármegyei önkormányzat feladatkörében felkutatja a kapcsolódó uniós és hazai pályázati lehetőségeket, arról folyamatosan tájékoztatja a hivatal vezetését.
- Kijelölt projektek esetében elkészíti (elkészítteti) a pályázatot, javaslatot tesz a projekt-teamre, a külső-belső kommunikáció megszervezésére.
- Külső pályázatíró bevonása esetén folyamatosan kapcsolatot tart, ellenőrzi a pályázatírói munkát.
- Sikeres pályázat esetén közreműködik a támogatási szerződés megkötésében.
- Elvégzi a projektek menedzsment feladatait a megkötött megállapodások alapján.
A projektmenedzsmenti feladatok:
-
- irányítja a projektmenedzsment szervezet munkatársainak munkáját, ellenőrzi a projektmenedzsment szervezet munkatársait;
- pénzügyi, szakmai előrehaladás nyomon követése;
- műszaki, szakmai tartalom változásának kezelése (EPTK, KSZ);
- módosítási igények (változás bejelentés, szerződésmódosítás) kezelése, benyújtás EPTK-n keresztül, kapcsolódó hiánypótlás kezelése, benyújtása;
- személyes/helyszíni egyeztetés biztosítása a mérföldkövek szerint elvárt készültség ellenőrzése céljából;
- folyamatos egyeztetés a mérföldkövekben vállalt tevékenységek teljesítését követően benyújtandó szakmai beszámoló és kifizetési igénylés módjáról, időpontjáról, összegéről;
- szakmai beszámolók összeállítása és EPTK-ban történő rögzítése a települési önkormányzat adatszolgáltatása alapján;
- záró beszámoló összeállítása és EPTK-ban történő rögzítése a települési önkormányzat adatszolgáltatása alapján;
- esetleges hiánypótlások kezelése és összeállítása;
- építési beruházás esetén a települési önkormányzat, mint beruházó által nyitott e-napló nyomon követése, ellenőrzése;
- szükség esetén jogi tanácsadás szervezése a települési önkormányzatnak, a szerződések szakszerű megkötésének támogatása és betartatása;
- a megvalósítással, elszámolással, az előrehaladás értékelésével és felügyeletével, monitoringgal kapcsolatos szakértői tanácsadás;
- szakmai felügyelet és támogatás a kötelező nyilvánosság biztosításával kapcsolatos teendők ellátásával kapcsolatban;
- szakmai felügyelet és támogatás a kivitelezés kapcsán szükséges adminisztratív feladatok ellátásában, a projekt céljainak megfelelő, minőségi munkavégzés kapcsán;
- a projekt keretében tervezett beszerzési eljárások teljes körű előkészítése és lebonyolítása a Ptk. előírásai, valamint a települési önkormányzat beszerzési szabályzatában foglaltak szerint. A feladatok ellátása az alábbi tevékenységekre terjed ki:
- a beszerzési eljárás ajánlatételi felhívásának, valamint iratmintáinak elkészítése, egyeztetve a települési önkormányzattal;
- ajánlattételi határidőben a felkért gazdasági szereplőktől beérkezett kérdések megválaszolása, egyeztetve a települési önkormányzattal;
- az ajánlattételi felhívások kiküldése a települési önkormányzat által megjelölt, alkalmas gazdasági szereplők részére, a benyújtott ajánlatok átvétele, bontása;
- szükség esetén hiánypótlási felhívás elkészítése egyeztetve a települési önkormányzattal;
- benyújtott ajánlatok vizsgálata, értékelésre vonatkozó javaslattétel;
- döntési javaslat előkészítése, egyeztetve települési önkormányzattal;
- a települési önkormányzat döntése alapján a szerződéstervezet előkészítése;
- a fenti, érdemi feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív tevékenység ellátása.
- helyszíni ellenőrzésnél személyes jelenlét biztosítása, illetve szakmai segítség nyújtása;
- projektmenedzsmenti tevékenység teljes körű dokumentációjának kezelése: munkaköri leírás kiegészítések, bérek és járulékok, azok kifizetését igazoló dokumentumok, bérösszesítők, munkaidő-kimutatások papír alapú kezelése, digitalizálása;
- a települési önkormányzat által megküldött pénzügyi, szakmai bizonylatok áttekintése, véleményezése, folyamatos pénzügyi kontroll gyakorlása;
- a beszámoló és kapcsolódó elszámolás elfogadását követően a projektmenedzsment szervezet részére átadott eredeti dokumentumok visszajuttatása a települési önkormányzat részére, melyek megőrzése a fenntartási időszak végéig a települési önkormányzat feladata;
- a kötelező nyilvánosság keretében vállalt tevékenységek megvalósítása során tanácsadás, segítségnyújtás, a KTK 2020 szerinti előírások teljesülésének ellenőrzése;
- fotódokumentáció készítésének ellenőrzése, bekérése a települési önkormányzattól;
- a helyszíni ellenőrzésekre történő felkészülés segítése, dokumentáció összeállítása;
- ellenőrzések során előírt hiánypótlások teljesítésének támogatása;
- a finanszírozás tervezése;
- a pénzügyi teljesítések felügyelete;
- a települési önkormányzat által befogadott számlák elszámolhatóságának ellenőrzése;
- a települési önkormányzat adatszolgáltatása alapján a projekt időszakos kifizetési kérelmeinek elkészítése és az EPTK-ban történő rögzítése;
- a projekt költségvetésének állandó nyomon követése;
- a települési önkormányzat által megküldött alátámasztó dokumentumok, bizonylatok eljárásrend szerinti – a 272/2014 (XI.5.) Korm. rendelet 4. melléklete szerinti dokumentum mátrix alapján - ellenőrzés;
- Megtervezi a projektkommunikációt.
- Folyamatosan kapcsolatot tart a közreműködő szervezettel, amennyiben szükséges az Irányító Hatósággal.
- Folyamatosan ellenőrzi a pályázatban megjelölt indikátorok megvalósulását.
- Részt vesz a projektek során felmerülő költségvetés tervezési, elszámolási, pénzügyi adatszolgáltatási folyamatok szabályosságának biztosításában.
- Főkönyvi könyvelés nyomon követése és rendszeres ellenőrzése a projekt teljes megvalósítási szakaszában a Gazdasági Irodával együttműködve.
- Pályázati és projektnyilvántartás vezetése.
- Egységes projektmódszertan kidolgozása, karbantartása és folyamatos továbbfejlesztése.
- A folyamatban lévő pályázati munka hivatali számítógépes hálózaton történő naprakész figyelésére adatbázist dolgoz ki és folyamatosan karbantartja.
- Az adatbázisban nyilvántartott adatokról – a saját és a megbízás alapján végzett projektek fizikai és pénzügyi eredményeiről – információt szolgáltat az érintett irodák részére.
- A pályázatok lebonyolítása során szorosan együttműködik a Gazdasági Irodával a pályázatokkal kapcsolatos adatszolgáltatás, elszámolás, végrehajtás tekintetében.